آشنایی با چراغ ریلی 30 وات درجه دار اکو، مشخصه ها و کاربردهای آن
پیشنهادات

آشنایی با چراغ ریلی 30 وات درجه دار اکو

زمان مورد نیاز برای مطالعه

5 دقیقه

چراغ ریلی 30 وات درجه دار اکو در معماری مدرن ساختمان های امروزی جزء نورپردازی های متداول و محبوب قرار گرفته است. این چراغ ها به صورت سقفی یا دیواری و بر روی یک یا چند ریل قابل نصب و راه اندازی هستند. به کمک این نوع المان های روشنایی قادر خواهید بود دفاتر اداری، فروشگاه ها، محیط خانه و گالری هنری خود را به خاص ترین شکل ممکن نورپردازی نمایید.

آیا با مشخصه های چراغ ریلی 30 وات COB مدل اکو آشنایی دارید؟ آیا از مزایای نورافشانی با این المان های روشنایی مطلع هستید؟ شاید بخواهید بدانید که آیا این چراغ ها برای نورپردازی خانه یا محیط کاری شما مناسب هستند یا خیر؟ تا انتهای این مطلب، با سانی لایت همراه ما باشید تا به پاسخ همه سوالات خود دست پیدا کنید.

آشنایی با چراغ ریلی 30 وات درجه دار اکو

چراغ ریلی 30 وات درجه دار اکو یکی از جدیدترین المان های روشنایی بخش است که با داشتن توان و میزان مصرف انرژی پایین در هر شرایطی و هر محیطی حتی محیط های غیر صنعتی قابل اجرا می باشد. پایین بودن جریان مصرفی در چراغ های ریلی اکو از داغ شدن قطعات و سیم کشی داخلی این چراغ ها پیشگیری کرده و ایمنی بالای آنها را سبب خواهد شد.

چراغ ریلی و کاربرد وسیع آن در نورپردازی داخلی

 چراغ ریلی و کاربرد وسیع آن در نورپردازی داخلی

 

این چراغ های ریلی شدت روشنایی بالایی دارند؛ همین امر افزایش بازدهی آنها را در پی داشته است. دمای رنگ نوری که از این چراغ ها ساطع می شود به رنگ زرد طبیعی و آفتابی، یا به رنگ نور طبیعی یا مهتابی است. نور تولید شده به صورت متمرکز و نقطه ای انعکاس پیدا می کند. چراغ های ریلی برای جلوه بخشی به قسمتی از دکوراسیون خانه یا اجناس خاص در یک فروشگاه یا یک اثر هنری با ارزش در یک گالری یا موزه، بهترین انتخاب هستند. این چراغ ها ضمن حرکت در ریل خود، از چرخش 360 درجه نیز برخوردار هستند.

 آشنایی با مشخصه های چراغ ریلی COB 30 وات درجه دار اکو 

تا به اینجا با معرفی چراغ ریلی 30 وات درجه دار اکو به بسیاری از مشخصه های بی نظیر آنها پی بردید. در ادامه قصد داریم شما را با ویژگی های منحصر به فرد این محصول بیشتر آشنا کنیم.

چراغ های ریلی اکو با توان 30 وات دارای ویژگی های فنی زیر هستند:

  • توان مصرفی چراغ ریلی، 30 وات بوده و ضریب توان آن 0.5 است.
  • این چراغ در محدوده ولتاژ 220 الی 240 ولت و میزان جریان 0.15 آمپر کار می کند.
  • چراغ ریلی اکو از شدت روشنایی 3000 لومن برخوردار است.
  • دمای رنگ نور چراغ ریلی ECO 3000،  4500 و 6500 کلوین بوده و نور ساطع شده از آن آفتابی، طبیعی یا مهتابی است.
  • زاویه پرتاب نور چراغ ریلی COB 20 تا 40 درجه می باشد.
  • این چراغ ها نور متمرکز تولید کرده و پراکندگی پرتو نوری بسیار کمی دارند.
  • چراغ های ریلی اکو دارای درجه حفاظت IP20 هستند. به همین دلیل در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاومت کمی داشته و بهتر است که در سقف و در محیط های بسته نصب شوند.
  • این چراغ ها از دوام و طول عمر بالایی برخوردار بوده و در حدود 3000 ساعت عمر مفید دارند.
  • چراغ ریلی COB کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای دارد.
  • بدنه این چراغ ها از آلومینیوم ساخته شده و در رنگ های مشکی و سفید به فروش می رسند.

ریلی 30 وات مشکی

ریلی 30 وات سفید

چراغ ریلی COB متنوع در رنگ، زاویه تابش و رنگ نور

  • راه اندازی چراغ های ریلی بسیار سریع و ساده بوده و بدون نیاز به سیم کشی برای تک تک چراغ ها قابل انجام می باشد. برای نصب این چراغ ها تنها به سیم کشی ابتدا و انتهای ریل نیاز است.
  • جهت این چراغ ها قابل تغییر بوده و به نورپردازی انعطاف پذیری خوبی می بخشد.
  • گرمای کمی که چراغ های ریلی تولید می کنند به کارایی آنها در هر فضایی وسعت بخشیده است.
  • داشتن شاخص نمود رنگ 98 از دیگر مشخصه های این چراغ ها است. شاخص نمود رنگ یا CRI بیانگر میزان شباهت نور ساطع شده از چراغ به نور خورشید می باشد. بیشترین مقدار این شاخص برابر با 100 است که به نور خورشید تعلق دارد.

ریلی فروشگاهی 1

کاربرد چراغ ریلی 30 وات

با این همه مزایا و مشخصه های بی نظیری که چراغ ریلی اکو 30 واتی دارد، شاید از خود بپرسید که از این چراغ ها برای نورپردازی چه محیط هایی می توان استفاده کرد. از جمله کاربردهای این چراغ ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابل استفاده به عنوان چراغ فروشگاهی و برای نورپردازی محیط های تجاری
  • مناسب برای نورپردازی داخلی دفاتر اداری و شرکت ها
  • مورد استفاده در روشنایی، بخش های مختلف خانه
  • پرکاربرد در نورپردازی متمرکز موزه ها، مزون ها و گالری آثار هنری برای خاص تر نشان دادن آثار، اشیاء و ...
  • مناسب برای نورپردازی غرفه های نمایشگاهی و ورودی های آن

 

ریلی فروشگاهی 2

چراغ های ریلی و کاربرد وسیع آنها

 

چرا خرید چراغ های ریلی 30 وات اکو سودمند است؟

آیا به دنبال دلایل کافی برای خرید چراغ ریلی 30 وات درجه دار اکو هستید؟ همواره حق با. خریداران است. آنها مایلند برای محصولی هزینه کنند که ارزش خرید داشته باشد. علت تاکید ما به خرید این المان های روشنایی در چند مورد زیر خلاصه می شود:

  • چیپ داخلی این چراغ ها توسط یکی از شرکت های مطرح چینی که در زمینه تولید قطعات روشنایی فعال می باشد، طراحی و تولید شده است.
  •  مواد اولیه به کار رفته در تولید این چراغ ها از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار می باشد.
  • خرید این محصول با ارائه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا انجام می پذیرد.
  •  دست خریدار در انتخاب باز است. او قادر می باشد لامپ مورد نظر خود را با رنگ و دمای نور دلخواه و از میان گزینه های آفتابی، طبیعی و مهتابی و با زاویه ای تابش 20 و 40 درجه برگزیند.

ریلی فروشگاهی 3

خرید چراغ ریلی 30 وات COB درجه دار مدل ECO با مناسب ترین قیمت

آیا برای خرید چراغ ریلی 30 وات COB به دنبال یک فروشنده معتبر و مطمئن هستید؟ آیا در انتخاب و خرید مردد بوده و به مشورت با یک کارشناس خبره و کاربلد نیاز دارید؟ آیا در این بازار متنوع، تشخیص چراغ ریلی اکو اصل برای شما دشوار و چالش برانگیز است؟ اگر می خواهید یک خرید مطمئن و رضایت بخش را تجربه کنید به شما خرید از فروشگاه اینترنتی سانی لایت را پیشنهاد می کنیم.

در این فروشگاه، گالری کاملی از محصولات و المان های روشنایی عرضه شده اند. این شما را قادر می سازد تا بین محصولات جستجو کرده، مشخصه های آنها را مورد بررسی قرار داده و گزینه مناسب خود را برگزینید؛ همچنین کارشناسان فروش و پشتیبانی این مجموعه در همه روزهای هفته پاسخگوی سوالات و نیازهای شما خریداران عزیز خواهند بود.

در سانی لایت امکان مشاهده و خرید محصولات چراغ ریلی به سریع ترین، ساده ترین و به صرفه ترین شکل ممکن امکان پذیر شده است. از شما می خواهیم که به این فروشگاه سری زده و از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان آن در ارتباط باشید. برای داشتن یک خرید مطمئن به حرفه ای ها اعتماد کنید.

چراغ فروشگاهی 2

 خرید چراغ ریلی 30 وات COB درجه دار مدل ECO در سانی لایت